צימרים עם בריכה מחוממת

אם אתם רוצים לצאת לנופש מפנק בחורף ואתם מחפשים מקום איכותי בו אטרקציות צימרים יוקרתיים בהם בריכת שחייה מחוממת ומקורה זה מה שאתם צריכים. היום בעונת החורף לא צריך להתפשר על צימר פשוט עם אבזור מינימאלי, בעליי הצימרים בעיקר בצפון דאגו שגם בחורף תוכלו להתפנק ושדרגו את המתחמים בבריכה מחוממת ובחלקם גם מקורה.

חופשה משפחתית חלומית גם בחורף

אחרי המון שנים שהצימרים היו מיועדים לנופש זוגי בלבד ניתן למצוא היצע רחב מאוד של צימרים משפחתיים בכל מיני עיצובים וסגנונות וכשאנחנו מדברים על החורף תוכלו למצוא מתחמים איכותיים מאוד עם שלל אטרקציות לעונת החורף כגון: בריכה מחוממת ומקורה – חשוב שתהיה גדולה ועוד יותר חשוב שתהיה בטיחותית לכם ולילדים. מתחם ספא בו ג'קוזי זרמים וסאונה יבשה – כאשר הילדים בבריכה אתם המוגרים מוזמנים לנצל את הזמן ולהתפנק בספא וסאונה- כמובן אחרי שנשאר מבוגר אחראי עם הילדים. משחקים לילדים – כאשר יוצאים לחופשה בחורף לא רק מה שקשור במים יכול להתאים. ישנם צימרים יוקרתיים בהם הילדים יוכלו ליהנות ממגוון משחקים כגון: סוני, אקס בוקס, מתקנים לילדים ועוד.

צימרים לחורף עם בריכה מחוממת בצפון

את רוב הצימרים בהם יש בריכה מחוממת תוכלו למצוא בצפון הארץ מהסיבה הפשוטה שבצפון התחרות על הנופש הישראלי הרבה יותר גדולה ובעקבות כך בעליי הצימרים בצפון משקעים הרבה יותר כסף בצימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת ועוד המון אטרקציות מפנקות לבילוי איכותי. אזורים בהם תמצאו בריכה מחוממת בצימרים – גליל מערבי ועליון מול נוף מדהים, גליל תחתון הכי קרוב למרכז הארץ, כנרת וברמת הגולן.

לחופשה רומנטית או משפחתית מפנקת בעונת החורף צימרים עם בריכה מחוממת זה הפתרון. כל שנותר לכם לעשות הוא לחפש צימר יוקרתי בו בריכת שחייה מחוממת לשריין מקום. חופשה מהנה ובילוי חורפי נעים!

כתיבת תגובה